fredag den 12. december 2014

Florida med Per Jensen 2014

Igen i år var Per Jensen med kunder i Florida for at fiske med vores faste skipper Captain Tom McLaughlin i Cape Haze.
Selvom det var svært at leve op til turen i 2013 kan vi vist roligt sige at den blev slået med flere længder. Én af kommentarer fra en kunde siger alt: Hvis jeg lægger alle de fisk sammen som jeg har fanget på mine mange udlandsture, kommer jeg end ikke i nærheden af det antal fisk jeg fik på denne tur.

Per havde i alt 8 fiskedage i år og nogle af de store oplevelser var blandt andet fangsten af to store Cobia som er ret sjældne, flere store bullsharks, mistet hammerhaj ved båden og et fantstisk fiskeri efter red snapper. Som Per også siger, Tom er den dygtigste skipper han har fisket med (måske bortset fra Per selv). Han finder altid fisk og er top proffesionel og en meget rolig person.

Vi har lagt nogle billeder ind herunder som viser lidt om hvor meget der blev fanget.

Vi har igen i 2015 flere ture til Florida: http://www.kiplingtravel.dk/fiskerejser/florida-_goliath_grouper_og_tarpon.aspx














Ingen kommentarer:

Send en kommentar